︎︎︎
Katya Slobodskaia
“It’s About Time” project is a multilayered visual diary that takes the form of a calendar and a publication. The front side is a calendar that depicts experimental posters prompted by the language about time. The backside is a publication that takes the form of a visual essay containing every sub-outcome I created throughout.
The project went from advertisement critique to researching time-related slogans to finally discovering, accepting, and developing my practice and my voice as a maker
through a series of prompts.
Проект «Пора» является многослойным визуальным дневником, представленным в виде календаря и публикации. Лицевая сторона — это календарь, который представляет собой экспериментальные постеры по мотивам слоганов о времени. Обратная сторона представляет собой публикацию в форме визуального эссе, содержащего в себе все промежуточные ауткамы, которые я создала в процессе исследования.
Проект прошел сложный путь трансформации от критики индустрии рекламы до исследования рекламных слоганов о времени, до принятия своей практики и дизайн-голоса через разнообразные материалы.
Katya Slobodskaia
︎ It’s About Time
“It’s About Time” project is a multilayered visual diary that takes the form of a calendar and a publication. The front side is a calendar that depicts experimental posters prompted by the language about time. The backside is a publication that takes the form of a visual essay containing every sub-outcome I created throughout.
The project went from advertisement critique to researching time-related slogans to finally discovering, accepting, and developing my practice and my voice as a maker
through a series of prompts.
︎
Проект «Пора» является многослойным визуальным дневником, представленным в виде календаря и публикации. Лицевая сторона — это календарь, который представляет собой экспериментальные постеры по мотивам слоганов о времени. Обратная сторона представляет собой публикацию в форме визуального эссе, содержащего в себе все промежуточные ауткамы, которые я создала в процессе исследования.
Проект прошел сложный путь трансформации от критики индустрии рекламы до исследования рекламных слоганов о времени, до принятия своей практики и дизайн-голоса через разнообразные материалы.













